Merhaba arkadaşlar, 12.09.2019 tarihinde doğan bir oğlum var. İstanbul-Tuzla’da yaşıyorum. Sigara-Alkol kullanmıyorum. Saçlarımı dahi boyatmıyorum 😊 yediklerime çok özen gösteriyorum. İçiniz rahat olsun. Zaten sürekli bebeğime vakit ayırdığım için ve aktif emzirdiğim için sütüm çok fazla. Kasım ayından itibaren sütleri buzluğa atmaya başladım. Ancak artık yer kalmadı. Sütler ziyan olmasın istiyorum. Atmaya da gönlüm el vermiyor. Allah’ın nimeti diye çöpe atamıyorum. İhtiyacı olan birileri varsa paylaşmak isterim. Erkek bebek olursa iyi olur çünkü dünya küçük malum kız çocuğu olursa ileride istenmeyen durumlar yaşanmasın. İrtibata geçmek isteyenler semasekmenn instagram adresinden dm atabilirler. Sevgiler.