Merhabalar. Kafamın karışık olduğu bir konu var. Fikrinizi almak istiyorum. 1 yaş bebeklerinizin yiyeceklerini çatalla eziyor musunuz hala yoksa piştiği şekli ile direkt veriyor musunuz? Ben hala eziyorum yanlış mı yapıyorum bilmiyorum. Bir de muhakkak yoğurt vs ile birlikte verme ihtiyacı hissediyorum yoksa yutarken zorlanabiliyor. Sizde durumlar nedir? Acemi ve sürekli doğru mu yapıyorum yanlış mı yapıyorum şeklinde vicdan muhasebesi yapan bu anneye fikir verin lütfen 🙏🏻