Hanımlar ilk çocuğum ve 11 aylık olduk şükür sanki beslenmesinde hata yapıyorum sabah uyanınca kahvaltı ama kahvaltıda bir yumurta yiyor anca o kadar başka şey yemiyor yerse yumurta yemiyor az yiyor yani sonra biraz oynuyor uyurken mama içiriyorum beni de emiyor uyanınca öğle yemeği yiyor ama çok az yiyor sonra 2 saat sonra bir meyve veriyorum sonra 2 saat sonra da tekrar yemek ama az yiyor yine uyurken de gece tekrar mama içiyor uyuyor. Sizce beslenmesi nasıl olmalı sabahki mamayı artık vermemeliyim galiba o zaman mı daha çok yemek yer. Tecrübelerine dayanarak yardımcı olabilecek olan var mıı ?