Asaf34 yürümek gelişim basamağında değil ve tedirgin olacağınız bir durum yok.. her bebeğin gelişimi farklıdır bir gün uyanırsınız ve bir bakarsınız ki ilk adımı atmış o gün 😅 18. ayı geçerse doktora gidin ama ayakları üstünde duruyorsa yakın zamanda dengesini ayarlar ☺️
Bir de arkadaşım yapmıştı inanır mısınız bilmiyorum ama cuma selasında bebeği kıble yönünde 3 kez sallayarak “salladım selaya yürüsün haftaya cumaya” diyince yürümüştü. Bilenler yine yazar tabi ben bunu biliyorum sadece 😅🙈🌹