Öksürüğü birden kesmenin zararlarını biliyorsunuzdur herhalde , vücut birseye tepkı olarak öksürüyor , öksürüğü kesmek bir sonra ki öksürüğünü daha da şiddetlendirmek demek , öksürsün , öksürerek atıyor lütfen hemen öksürüğü şıp diye kessin diye öneriler almayın