Bebeğim yeni 5 aylık oldu bir haftadır gündüz öğlen 2 saat uyuyan bebeğim gitti yerine gün içinde en fazla 25 dk uyuyan bebek geldi neden böyle oldu bilmiyorum asla durmuyor sürekli ağlıyor kucak istiyor odadan çıktığım an ağlamaya başlıyor beni çok zorlamaya başladı yemek bile rahat yapamıyorum bu geçecek deyin lütfen 4. Ay da bile böyle zorlanmadık🫠 bu ay atak felan oluyor mu bilen var mı