17.5 aylık oğlum yürüyor kendi kendine kalkıyor düşme gibi hiçbir durum olmadı, bir anda oturduğu yerden kalkmamaya başladı ben ayağı kaldırdım mı sorun yok ama kendi kalkamıyor doktora götürdük az önce birşey çıkmadı ama yine kalkamıyor bu durumu yaşayan bilen var mı acaba