Ecem__ merhaba, evet yavrum ameliyatını oldu atlattık şükür🙏 operasyon 1buçuk saat sürdü oda bayıltması ayıltması dahil hepsi içinde o kadar sürenin. Güzel bi operasyon geçirdi, uyandığında narkozun etkisiyle çok ağladı sonra bi ara uyurken burnundan biraz kan geldi, yastığa bi kaç damla damladı hemen doktoru çağırdık ama normal olduğunu söyledi, yoğun ve durmayan kanama tehlikeli dedi, sonra bi daha olmadı zaten. Ara ara kontrol ettiler ve akşamında su içip hafif bişeyler yiyebildi, ertesi gün taburcu edildi. Ve inanır mısın ilk günden farketti yani uykuda sıfır horlama tıslama hırıltı. Yavrum rahat uyuyabildi. Sadece ağızdan nefes almaya alıştığı için hala ağzından nefes alıyor ve ağzı açık duruyor. Burnundan nefes alabildiğini de şöyle anladım, uyurken baş parmağım ve işaret parmağımla dudaklarını kapattım burnundan çok rahat nefes alıp verebildiğini gördüm ama parmaklarımı çekince geri hemen ağzı açılıyor. Daha bi onu aşamadık ama onun dışında aşırı rahat gerçekten çok şükür rabbime, bi çok şeyi düzene girdi başta uykusu sonra iştahı🤲 böyle bir durumunuz varsa kesinlikle şiddetle tavsiye ederim, büyük rahatlama oluyor. Ameliyatın ertesi günü oğlum maşallah sanki hiç bişey olmamış gibiydi gayet rahat mutluydu yani kolay ve hemen de iyleşti.