KLORAK Kızlar evin ısısı 22 25 arasında diyebilirim, şimdi 1.0 almayı düşünüyorum ama aşagıya görselini bırakacağım, bu tarz istiyorum pijama gibi değil. Bu tarzlar da kolsuz genelde. Sizce kolları üşür mü ya da koltuk altından soğuk girer mi?
Beraninannesii KLORAK Torba tulum çok güzel geçen yıl kullandık çok kullanışlı altına ince pijama takımı ile giydirdim 2Tog olarak kullandık 🤗
KLORAK Ya da 1.5 mi almalıyım bilemedim, bunlarda mevsim geçişi yazıyor yani evin ısısına göre mi yoksa mevsime göre mi
KLORAK Dolores ayakları çıplak kalıyor ya çorap giydirmek istemiyorum ve bunda alt değiştirmek çoook kolay. Benim kızım altını değiştirirken uyku sırasında izin verrmiyor
_gulll Ayakli olanlar daha kullanisli ve cocuk icin daha rahat oluyor. Az önce bende Amazondan siparis ettim (Fußsack mit Füßen und Ärmeln)
KLORAK _gulll ay hemen bakayım valla marka olarak bile hiç bilmiyorum. Sizin eviniz kaç derece ve değeri ne aldınız? Bana link verir misiniz?
_gulll Oda gece 22-24 derece arasi oluyor Simdi ince battaniye ile yatiyor ama hava soguyor artik 18-20 derecede 2,5 tog kullaniyorum https://amzn.eu/d/ehdQrPb