Mrvtdndr benim oğlum 16 aylik doğduğundan beri molfix kullandık bi paket aldım yeni molfixten çocuğum felaket pisik oldu, prima denedim ciddi anlamda pişik oldu zor iyileşti eski molfixten buldum onunla iyilesti yani. Tekrar iyi olunca sleppy aldım ondada aynı pişik promlemi yaşadık. 15 gündür baby turco kullanıyorum çok şükür pişik vs. Bisey olmadı. Ama çocuktan çocuğa da değişiyor tabi