Biz de 3 aylığız, aynalara bakıyoruz, filli çınqıraklı oyuncağı var pusetine asıyorum onu bi süre bakıp oyalanıyor, zeka kartlarını çok seviyor çok uzun süre bakıyor, sabahları uyanınca baya bi konuşup gülüşüyoruz, onunla konuşmamı öpmemi çok seviyor. :) birtek ne yapdıysam yüzüstü durmayı sevmedi oğlum :( yüzüstü koyunca ağlamaya başlıyor