papatya_17 Kızlar 37 günlük olduk.herhangu bı gününüz nasıl geçiyor benim oğlum emiyor direk uyuyor uyaniyor en fazla yarım saat uyanık kalıyor gece de nerdeyse hiç uyumuyor sizinkiler de öyle mi
muazinannesii papatya_17 merhaba cnm biz 4 aylik olduk ama yinede yazmak istedim. Benimkide o zamanlar sadece emer uyurdu cok şükür ki gecede uyurdu 4 aydir asla aksam 9u geçmedi gece uykusuna girmesi. Ama bizim gaz sorunumuz vardi halada devam ediyor.
Sgnnn papatya_17 bugün 40ı çıktı ne gündğz ne gece uyuyor sürekli gaz sancısı ağlamasa mızırdanıyor 19 aylık oğlum var birde son 20 gündür gğnde 2-3 saat uyuyorum sadece
rguness papatya_17 yeni dogan dönemi böyledir zaten emer ve uyurlar sadece. Biz şuan 48 günlük olduk gündüz uykuları azaldı beraber vakit geçiriyoruz sesler çıkarıyor gülüyor ara sıra kestiriyor vs. Akşam da 9 10 gibi gece uykusuna geçiyoruz bu düzeni bebeğim kendisi kurdu biz hiç müdahale etmedik
masall00_ Benim bebeğimde öyle 22 günlük gündüz hep uyuyor gece de hiç uyumuyor gündüz bu kadar uyuyunca korkuyorum artık