Merhaba sevgili anneler oğlum 8 aylık oldu tam olarak. 2 haftadırsa sütümde aşırı bir azalma oldu ek gıda alıyor günde 3 kez bir sorun yok ama meme emmiyor ve sütte ondan dolayı mı bilmiyorum azaldı 5 6 saat sonunda anca 80 ml geliyor yani günlük 300 ml belki içiyor dr lara soruyorum hepsi ayrı telden cevap veriyor evet oğlumun bir sorunu çok şükür ki yok ama anne sütü hala çok önemli ne yapmalıyım bilmiyorum çok üzülüyorum günlerdir kendimi yiyorum var mı benim gibi olan ya da diyeceğiniz bir şey 😞😞paylaşırsanız sevinirim