Srnr20 Üzmek istemem ama 19 aylık hâlâ aynı. Biteceğini düşünmüyorum da büyüyene kendi uyuyana kadar. Bazen rahat uyur çoğunluk direnir. Oysaki uykusu var. Uyku gerilemesi adı altında bazı dönemler var. Ama ben buna inanmıyorum. Bu dönem hep sürüyor sadece o dönemleri kapsamıyor,denk gelmiyor