Mervesnck 16 gunluk bebegim var uyku akiyor gozunden uykuya cok az daliyor uyanikken sadece agliyor kendi kendine durmuyor kucaktada sakinlesmiuor asla napicami sasirdim benim gibi olan varmi doktorami goturmeliyim 😭
DenizAlpinAnnesi Mervesnck gaz sancisidir büyük ihtimalle benim bebegimde sancisi girince öyle aglarken ayaklarini yukari cekiyormu
Kelebek36 Mervesnck aynı sebepten iki gün önce doktora gittik bizde daha 13 günlüğüz gaz olmus bebeğimde fitil ve gaz damlası verdiler rahatladık biraz
Mervesnck DenizAlpinAnnesi evet cekiyor cirpiniyor tuvalet cis yapiyor cok ama buyuk tuvalet pek yapmiyor
Buseekck Bence sütünün yettiğinden emin olmalısın çünkü benimkinin de böyle yaptığı zamanlar hep tam doyamadığı zamanlardı mama takviyesi yapıyordum
Mervesnck Kelebek36 surekli alttan gaz cikariyor aslinda ama bende tuvalet yada gaz die dusunuyorm anlamis dilim benide kendisinide bitirdi uyku akiuo gozunden
Zynpsft Muhtenelen gazi var doyduktan sonra agiz yoluyla mutlaka gazini cikarttir bide youtubede kolik bebeklee icin anne karnindaki seslerden var ayni durumu biZde yasadik cok sakinlestiriyor
AtaTrkmn Mervesnck gaz ah biz neler çektik neler Allah yardımcınız olsun inşallah en kısa sürede geçer doktordan gaz damlası isteyin damla ve masaj olmadan hafiflemiyor malesef
Tuba_01 Mervesnck benim ki doğdu odama alınırken bile gaz çıkarıyordu kapıda canım annem direk gazlı olacak bu Tuğba dedi bana cidden öyle oldu 4 aya girdik 12 gün oldu az as bitiyor çıkardığı halde sancısı oluyordu damla yazdırmalısın doktora gidip tabi eğer gaz derse doktor. O da tamamen kesmiyor ama rahat uyutuyor canım
Tuba_01 Mervesnck bende aynı düşüncedeydim be güzel ya çıkarıyor derdim meğer çok çıkaran sancılı olurmus akşam saatlerinde ağlama krizleri aynı saatlerde ağlardı
Denizozturk Mervesnck alerji olabilir benimki doğduğu günden feryat figan ağlardı gaz sandık alerji çıktı malesef inşallah yoktur tabiki ama16 günlük bebek gaz için çok erken doydugundan eminseniz uyuması gerek benimki hiç uyumazdi