Benimkide 3 aylıktı pudra döküp kuru tuttum ne yaptıysam geçmedi daha kötü oldu kabuk attı doktora götürdük egzama dedi krem yazdi bu hafta kullandım geçmedi biraz araştırdım boyun pisigide varmış pisigi için doktorun yazdığı hametan ve travazolu karistirip hergun iki defa sürdüm bu kaç güne geçti şükür