Kızlar 20 gündür göbek bağı düşmedi çocuğumun ne yapıcam bilmiyorum doktora götürdüm 21 günü bekleyelim dediler korkuyorum bir problem mi var ateşten enfeksiyon testi yapıldı enfeksiyon çıkmadı su değdirme dediler 20 gündür yıkamadım da eczaneden kurutucu sprey mi alsam doktorlar da yazmıyor kendim alıp sıkacağım en sonunda varmı başına gelen ???