Ozge_5555 Benim bir kızım var 1 yaşında tam bir babacı doğum günü yaptık sürekli babasınin kucağındaydı ben kucağıma aldığımda direkt babasına gitmek istedi benim kucağımda durmadı neden bu kızlar babacı
sunflower01 Ozge_5555 belli bir yaştan sonra anneye yoneliyorlar babayla özelini paylaşmıyor anneyle paylaşabilecek özeli oluyor geçici diye düşünüyorum
Beraninannesii Ozge_5555 17 aylık oğlum babaci ve babasıda ona aşırı düşkün babası kucağına alsın hemen kaşını kaldırıp bana gülüyor işteyken görüntülü arasin çığlık çığlığa konuşuyor babasıyla. Elinden tutup götürdüğünde bana nispet yapar gibi bay bay yapıyor 9 ay boyunca babasına düşkün olsun diye taşımışim insan azıcık annesini de sever 😅
Ozge_5555 sunflower01 ya babası evdeolsun bni unutuyor gelmiyor sürekli babasını istiyor sürekli bizi görüyor sıkılıyor mu bizden acaba🙂
Melson21 Benimki babasi yokken bana yapisir babasi geldigi gibi ben bitmis olurum 🤣 tam bir baba asigi Bi yandan isime yariyor babasi evde oldumu ondan ayrilmiyor
sunflower01 Ozge_5555 yok yok annesi öyle düşünme Daha cok minikler amaaan işine gelsin senin de at herifine bebegi iki kahve keyfi yap herifin baksın işte 🤣🤣 ben bazen diyorum Ataaaakaaaan al kızın seni istio kucağına al ve sev kizini sana ihtiyacı var 🤣🤣🤣 ben de uzanip dinleniorum
Ozge_5555 Minigim38 sizde durum tam tersi bizde bu zaman kadar hiç bnm için aglamadi babasınin kucağından alım direk basıyor yaygarayi ağlıyor alınca babası birde bana gülüyor
Betulsark Benim kızım doğduğu günden beri babasında sakinler bi zoruma gitmiyor değil 😂 ama kocama biç benzemiyor 0 görseniz kaçırmış dersini kendimi doğurmuşum resmen kendimi öyle avutuyorum 😂
Ozge_5555 sunflower01 hahaha iyi taktik o yönden düşünürsek ama bazen zoruma gidiyor babasinn kucağından alım ağlıyor babası alsın gülüyor bana minnoşum
Beraninannesii Ozge_5555 Ben artık saldım baba oğul ilişkileri çok iyi artık herşeyi ile eşim ilgileniyor 😅 Yemek yedirir uyutur banyo yaptırır oynar gezdirir vs vs