Bebegim 15 aylik. Suan da gunde 2 kez mama veriyorum(formül süt) mamayi ne zaman bırakmalıyım? Sadece akşam uyumadan önce ve sabah ilk kalktiginda veriyorum. Mama yerine süt mü versem diyorum. Zararlı diyen de var zararlı değil diyen de var aklım karıştı. Sizce ne yapmaliyim