Kızım 2 ayın doldurdu gece cok huzursuzdu hic emmek istemiyordu hatta bezleri hep boşdu hastamı oldu diye dusunurken öğlen arkadaşımla oturuyorduk bebegi kucagına alınca cıglık atdı bebek. Hemen elin tutdum bide ne görsem parmak şişmiş kıpkırmızı dokunamıyordum bile o kadar canı yanıyorduki ucundada sac telim. Bir kaç kez dolanmışdş parmagına sacım da sarı oldugundan fazla belli olmuyordu. Çok zorlukla çıkardık kesik yeri hala belirgin doktlrumjz cerrah görmeli dedi doku kaybı falan varmı diye. Hiç bilmiyordum bu sendromü adı Turnike sendromuymus. Öyle huzursuz olunca mutlaka el ayak parmaklar bakılmalıymış bende bilmiyordum ama bilmenizde fayda var diye dusundum….Allah korusun parmak kaybl bile yaşanırmış