Elisa34 Merhaba kızım 22 aylık hiç ama hiç durmuyor hep ağlıyor inatlaşıyor bişey yaptırmıyor tekiz bütün gün gerçekten nasıl atlatıcaz bu süreci sizlerdede aynı mı durum ?
2133ayse2133 Elisa34 malesef bizde de öyle 18 aylıkken başladı şuan 28 ayligiz hala aynı hep inatlasiyor şunu getr desem getirmiyor bunu yapma desem inadına yapoyor
Busrabsr Elisa34 bende az once post actim 23 aylik sinirlerime hakim olamamaya basladim stresden elim titriyor onu daha fazla kirip korkutma korkusu oluvak diye cok degisti huyu 1 haftadir
2133ayse2133 Elisa34 hemde nasl zor Allah kolaylık versin atlatalim hayırlısıyla ciddi anlamda insanın mecali kalmiyir eski cocuklarda sendrom mu vardı diş dönemi mu vardı şimdiki çocuklar arızalı hep 😀😀😀
Elisa34 2133ayse2133 gerçekten öyle şimdi tek çocuğa bakmak zor kaldıki eskiler nasıl bakmış dört beş çocuğa 🤔
Dolores Busrabsr evet çok düzenli idi, ciddi bir uyku gerilemesi yaşıyoruz her akşam ağlamalı savaş veriyor uyumamak için