sunflower01 kilomu dert etmezdim. 38 beden halimi çok dert ederdim eskiden çünkü. Dünyanın kadınlar üzerinde yarattığı, “ 36 beden olan mükemmeldir, herkes barbie olacak ! “ algısı yüzünden yıllarım zehir oldu.
Şimdi çok pişmanım. İki çocuktan sonra kilom çok olmasa da çocuksuzken olan fiziğimden eser kalmadı.
Başka da keşkem yok, yaşadığım her şeyi iyi ki yaşamışım. Şimdiki aklı başında halimi o günlere borçluyum💐🎈