sunflower01 evlenmezdim ben erken yaşta, biraz daha okurdum. Gezer eğlenir dolaşırdım. En azından maddi kazanç sağlayıp öyle evlenirdim diyelim. Şimdi giderler gelirlerden çok tek herşeye eşim yetişmeye çalışıyor bebeğimiz var diye içimde ukte kalıyor çoğu şey. Bakıp alamamak gidememek vs. Vallaha zor soru sordun aslında çok cevabı var🙃 Kendime değer verirdim bir de en çok ya