Haticeeee123 evdeki bütün yastıklar, yorgan çarşaf nevresim takımları kiyafetler bornozlar 7 gün karantinaya aldik. Lifleri attık her aile uyesinin kendine ait lifi olmali bu süreçte. Kimse birbirbininkini kullanmamali. Her gün kapı kollari dolaplar sirkeli su ile silmelisin. Doktora tekrar gidip bi karma ilaç var onu iste zaten aile boyu veriliyor. Doktor yazıyor eczane karıştırıp veriyor. O ilacı da 3 gün üst üste sürüyorsunuz sonra duş aliyorsunuz. Geçmezse tekrar 3 gün diye devam ediyorsunuz. Tırnaklar mutlaka kısa tutulmali. Biz bu yöntemle 1 ayda bitirdik ama bu yontemi uygulayana kadar 7 ay çektik geçmiş olsun. Ha bi de duş suyunuza az miktarda beyaz sirke koyun.( bebise koymayin cildi tahriş olmasin)