HtcAsy Annelerim bebeğim 10 aylık asla uyutamıyorum artık gündüzleri. Normalinde iki uyku yapması lazım biri zar zor uyutuyorum atak haftasında sanırım bilemiyorum ikimizde çok yoruluyoruz bu süreçte. Benimle aynı şeyleri yaşayanlar var mı 🙈