Canım benim bebişin daha çok küçük şuan emziriyorsan eğer buna odaklan.. kilo işi halledilmeyevek şeyler değil.. ben çok kilo almadım ama şuan doğumdan önceki kilomla arada 5 kilo var. Ve yapışık sanki yemediğim halde gitmiyor, bende kendimi iyi hissetmiyorum bende aynaya baktıgımda fazlalıklarımdan şikayetçiyim senin düşündüklerini anlayabiliyorum ama farklı açıdan bakıp biraz beklemem gerektiğini düşünüyorum, sende böyle bak… kadının biri hem emzirme hemfe zayıflaöakla ilgili bi tarf vermişti midem bulandı içemedim eğer denemek istersen 1 tatlı kaşığı rezene, 1 tatlı kaşığı zerdeçal, 1 tatlı kaşığı tarçın, 1 tatlı kaşığı kimyon. Büyük bir bardağa su koyup karıştırıp içiyosun sabhları ilk iş.. valla ben yapamadm sonra da başlarım kilosuna diyip saldırdım nutellaya 😂😂 eğer abur cubur paketli gıda tüketiyorsan bunu bırakmanı tavsıye ediyorm. Birde 3-4 gündür leslie başladım hareket önemli.. yputube leslie yaz yürüyüş şeklinde çok yprulmuyosun ama bölgesel inceltiyor şekillendiriyor 🌸