Aydaaa biz de 5,5 aylikken almistik hala kullaniyoruz yazin memlekete vs her yerlere goturduk hatta yurtdisina bile🙈 kolay hafif ama saglam cikti en ucuzunu almistik 2 adet alicaz diye pahalilar da gerekli degilmis dedik sonra zaten🥰 hafif olmasina ragmen yere degen yerleri silikonlu suan kendi cikip iniyor devrilmiyor simdiki kilosuna ragmen bir tarafa agirlik verse de yani baya saglam cikti. Ikea antilop dusunmustuk ama her restaurantta var nerdeyse gittikce kullandik ama bize hitap etmedi