Bebeğim 25 günlük
İlk günden beri sütüm geldi bebeğim de emdi
Kilo alımı biraz alt sınırda kalsa da doktor iyi diyordu mamaya falan gerek kalmadan sarılık dönemlerini rahatça geçirdik
2 3 saatte bir emziriyordum uyusa da uyandırarak
Her iki memeyi de 15 er ya da 20 dk diyorlardı ama ben bebeğim bırakana kadar tuttum genelde 40 dk duruyordu bir memede kendiliğinden uyuyup bırakıyordu sonra
Sonra ne oldu bilmiyorum acaba bu yüzden mi ama ben nedense mastit oldum
Bebeği sürekli emzirerek masaj yaparak çözdüm düğümleri açıldı iki gün sonra tekrarladı aynı şekilde açıldı yine tekrarladı derken sonunda sütüm azaldı sanırım
Artık bebeğim asla doymuyor sadece memeyle iki memeyi de emiyor dakikalarca artık meme boşalıyor yine ağlamaya devam ediyor
Çişli bez sayısı da azalınca mama vermek zorunda kaldım
Şu an günde üç kere falan memeye ek mama alıyor yine de huysuz huzursuz uyku düzeni iyice şaştı yeni doğdu sayılır daha 1 aylık bile değil gece gündüz uyuması gerekirken uykuya direniyor
Ne olacak halimiz bunu yaşayan var mı ne yapmalıyım