annesininkuzusu27 Arkadaşlar merhaba ? Diyanet hakkında baya olumsuz yorum gördüm? Diyanetle gidilmeli mi ya da özel firma ile gidip memnun kalanlar firma ismi nedir?
Justmm Annem hisar turizm altın paket ile gitti çoook memnun kaldı. Otelleri kabeye 5 dk yürüyüş mesafesindeydi. Öyle sıkış tıkış servis olayı falan yoktu. Hiç yorulmadı nerdeyse