Tatlisoglum _aliasafinannesi_ Asaf hep aklımdaydi ama ayaz koydum tekrar oğlum olursa Asaf olucak inşallah
piremsesssannesi Zeze17 Nil deniz koyacaktım iki isim sevmiyorum diye koymadım ama sonradan üzüldüm koymadığıma herkes kısmı erkek mi diye soruyor üzeri kız kıyafetli olmasına rağmen 😁
alerjikbebe_ piremsesssannesi ben ismini söylemeden de erkek mi kız mı diye soruyorlardı pespembe giyinmesine rağmen 😂
Zeze17 piremsesssannesi ben de iki isim sevmiyorum ama deniz kız mı erkek mi anlaşılmaz ikinciyi koy dedi ailem. Deniz Arden koyduk. Hala herkes kız mı erkek mi emin olamıyo 😄
YARFUR Catlakbiranne kızım Yüsra Sare belki isminin biriyle adaş vardır ama iki ismiyle de uyan sanmıyorum 😊
buketnur3 Pek mümkün değil 3 kızım var meleknur miranur Eylül Dicle 😂 oğlum olsaydı Fırat ismini koycaktik eşimle 😂