Kızlar 3 gündür oğlumun düşmeyen ateşi var. Ama öksürük burun akıntısı vs yok. Dün gece acildeydik fitil ve ilaç verdi bugün tekrar bir muayene olduk muayene dediysemde öyle saçma bir muayene doktor ne yerinden kalkti ne ateşine ne kulağına baktı oğlum ağızınin açmak istemedi ama hepsi sadece dolven ve calpol veriyor dönüşümlü azı dişinden diyor doktor. Sizler ne yaptınız bu azı dişinde. Geçmiyor düşmüyor 😒