Kızlar ben 20 gün veya 15 gün önce rota aşısını yaptım kızımın ilk dozunu ,
dört gündür enfeksiyondan yatıyoruz dört gün ve ishalı başladı , tedavi olarak antibiyotik alıyor ve aynı zamanda serum alıyor 🥺 ağlamak için çok mu erken bulaşmış olabilir dediler . Kızlar ben 20 gün veya 15 gün önce rota aşısını yaptın kızımın ilk dozunu dört gündür enfeksiyondan yatıyoruz dört gün ve ishalı başladı , tedavi olarak antibiyotik alıyor ve aynı zamanda serum alıyor 🥺 ağlamak için çok mu erken bulaşmış olabilir dediler için ayıramıyorum
Ne düşünüyorsunuz ?!