[silindi] bebeğim bebeğin de 1aylij oldu hem mama veriyorum hem anne sütü ama kakasını yapadikca dert ediniyordum 3gundur kaka yapamadi acille gittik bişe yaptıklarını da yok norml diyip gönderiyor. Mamasının içine zeytin yağ koydum bir çay kaşığı çok fayda etti bir saat içinde kakasını yaptı. Ve aşırı huysuz uyumamak için sürekli direniyor uyumuyr gazdan dolayı olabilir diyorum