Abdisumeyye 5 yaşında oğlum var 17 kilo ne gibi vitaminler kullanıyorsz çocuklarınıza argivit focus var vitamin kullanan var mi iştah acıyor mu acaba
NeslihanBusra Abdisumeyye benim oğlumda 5 buçuğa doğru gidiyor yaklaşık son 1 yıldır aynı kiloda, yemesinde bi problem yok büyüdükleri için yavaş kilo alıyor olabilirler artık
livanurvealpinannesi61 Abdisumeyye 5 yaş 17 kilo iyi aslında görümcemin kızı 6 yaş 16500 kilo doktor hemşire iyi demiş kilosuna. Yemek yemesi de lazım tabi ki ben babybomb kullanıyorum çok memnunum
Abdisumeyye NeslihanBusra evet canim biizm oglan da yemek yemese açim demez yer yerde kilo alimi cok yavaş
NeslihanBusra Abdisumeyye büyüdüler artık her ay almasını beklemiyorum ben 😇 vitamin için çinko iştah açar diye vermişti bi kaç kez doktor
Abdisumeyye NeslihanBusra evet canim aynn ama en azından iştahlı yesin yemeğini b3nde balik yagi falan alayim diyorum ezzanrdenn
livanurvealpinannesi61 NeslihanBusra eskisi gibi kilo almazlar evet 1 yılda aldığı kilo önemli 2000-4000 gr arası alması beklenir benim kızım 1 yılda 800 gr almıştı doktor ve hemşire çok demişti
NeslihanBusra Abdisumeyye onu bende düşünüyorum, ocean multi kullanmıştım bi ara onun içinde balık yağı + multivitamin var
Abdisumeyye NeslihanBusra iste qcaba balık yağı vitaminde kokusu olur mu olursa oğlum yemez kokusuz biseu olması lazım
Abdisumeyye livanurvealpinannesi61 evet onu duymuştum aldım şimdilik bi vitamin akşamları ac karnına veriyorum bitirelim bakalım inşallah faydasını görürürüz