Merhabalar sorum başlıkta hangisi daha mantıklı. Bebeğim 11 aylık şuan. Aptamilin mama ile birlikte satılan Alıştırma bardaklarından almıştık ama pek memnun kalmadım artık bedava diye mi bilmiyorum bebeğim ıssırıp suyu sürekli üstüne akıttı. Sulukta mı sorun bebeğimde mi bilemedim. Sizce 11 aylık bir bebek için pipetli mi alıştırma bardağı mı almalıyım evde olsun dışarıda olsun hangisi daha iyi bebekler için ? Teşekkürler şimdiden 🌸