deryaboz 4 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor. Tadım yaptırmaya hangi ayda başladınız? 4. Ay erken mi tadım için
Masalina12 deryaboz benimde 4 aylıktan beri verdim sıkıntı olmadı maşallah çok iştahla yiyor ane sütü bazen her ortamdada veremiyoruz doktorumun onayı da vardı
ayseee_ deryaboz bebeğiniz hazır ise (yediğinizde oda istiyorsa, destekli oturtabiliyorsa) beş ayda tadımlara başlanılabilir,ben dört aylıkken başladım ama çok zayıf olduğu için doktor başlattı,şartlar normal olsa başlamazdim
Tekbenimsucumguzelolmakdemi deryaboz 4 buçuk aylık tık ilk yoğurtla başladık zamanla yoğurda bisküvi ekleyerek devam ettim. Şimdi 5 buçuk aylığız ne olursa püre halinde veriyorum. Eğer gelişimi yerindeyse bence 6. Ayı beklemek şart değil
anonim351 deryaboz doktorumuz 5 ay 15 günlük gibi başlayalım dedi. Biz şuan 4 ay 20 günlüğüz dün yayla çorbası yapmıştım yoğurdundan bir çk verdim . Bugünde et haşlama vardı vitamin olur diye verdim ama pek sevmedi 😂 ara sıra vereceğim doktorun dediği tarihte artık kabak ve havuca başlarım