Alpismom Kızlar selam oğlum çok terleyen bir bebek. Kalın hiçbirsey giyindiremiyorum kıyafet konusunda zorluyor biraz beni. Şapka eldiven bebekkken bile takamadık. 7 aylık ben hırka giyindiriyorum öyle arabasına koyuyorum. Fikri olan var mı
melekmelek Alpismom ben de 1 yaşından önce mont giydirmedim. Polar tulum giydiriyodum kıyafetinin üstüne. Ayakları elleri kapalı ayrıca kapşonu da olan.. o tulumun üstüne yine hırka ya da penye eşofman üstü gibi ceketlerden giydirebilirsiniz.. lcwda geçen sene vardı o tulumlardan.. ikisini de ordan almıştım ben.