Bebee Duyulurum inceledim peki ürünler bu parayı ediyor mu kaliteli mi ? Olduğum yer soğuk kalın olsun istiyoru m
Duyulurum Bebee bence cok iyi yıllar önce almıştım ben bir tane 10 yıl daha rahat giyerim 😄 ama şu var kargo süresi uzun oluyordu hala öyle mi bilmiyorum
hayalperest2310 Bebee bende bu var çok severek kullanıyorum tüylenme falan yapmadı hiç iki yıl önce almıştım tabi bu fiyatta değildi
sevvalaydn Bebee onuk giyime bak canım instada ben ordan almıştım iki yıl önce ürünleri çok kaliteli biraz fazla pahalı ama kalitesi harika taş gibi birçok kıyafetimi ordan alıyorum
sevvalaydn Bebee Ben çok önceden almıştım ordan bişeyler aşırı kalitesizdi fiyatından belli zaten kalitesiz olduğu 🙄