sevo05 Kızlar çarpıntı tedavisi ne zaman gereklidir. Kalp atım hızı kaçı geçmeli yani. Bide devamlı mı yüksek olmalı? Ritim bozukluğu yok ama çarpıntı hissediyorum. Kan testlerim normal.
sevo05 sunflower01 Bugün kan verdim. glukoz normal sınırda ama insülin değeri düşük çıkmış doktora ne diyecek bakalım