Öncelikle hayırlı mübarek göz aydınlığı olsun. Az emiyorsa o yüzden yapmamıştır bol bol emzirmeye devam edin. hastaneden taburcu olmadan evvel hemşireler çişini yapıp yapmadığını soruyorlar. Yapmazsa ufak bi işlem gerekiyormuş galiba. Eğer taburcu olduysanız yakın vakitte doktora gidip sorabilirsiniz, olmadıysanız da nöbetçi çocuk doktoru ilgilenecektir.