Themom_ Minigim38 bende şişme yelek almıştım doğum gününde baya iyi kurtarıcı oluyor trendyola bakın bi
Minigim38 Themom_ telefon kılıfı ve şişme yelek arasında kaldım yeleği aldım artık doğum gününe de kılıf alırım 😄
ikiprensannesi12 Minigim38 ay tam benlık bı post esımın doğum günü yaklastı ne alsam diye düşünüyorum esım aşırı secıcı ne alsam blmyrm geçen konuştuk bana tam altın tak dıyordu öyle mı yapsam ne 😂😂😂
Minigim38 ikiprensannesi12 maddi durumun yetiyorsa öyle yap bence 😄kırmızı kurdeleye geçir boynuna as😄😄😄
Mehtap5560_ Minigim38 arabalarla ilgiliyse paspas olabilir yada koltuk kilifi. Benimkide araba hastasi kilif almistim baya begendi 😊