Uykusuzanneler Dondurmalikahve Dün gecede beri 30 dakikalık uykulayım kimin kafası yerinde değil kapışalım mi ahshahaaha
Dondurmalikahve _xAzrax_ sabah o hakkımı kullandım 😃 ama şu an kurabiye koydum yanına kahve de koyarım tâbi