Oğlum 11. Ayına girdi. Bir ayağını tam basamıyor. Bir yerden tutunup kalkmıyor. Sıralama dedikleri koltuktan tutunup gitmiyor. 1 yaş için verilen kanı bu ay verdik. Kaslarla işgili bir değere bakmak için. Ckmb değeri yüksek çıktı. Ortopediye yönlendirdi doktor.6 ay sonra tekrar bakarız dedi ama bir anne için 6 ay beklemek mümkün mü. Ortopediye götüreceğim ancak böyle bir şeyle karşılaşan var mı? Korkuyorum ya kaslarla ilgili bir şey çıkarsa