Kalbim22 Kimisi iyileşme belirtisi diyor kimisi de ilerlemiş olabilir diyor sizde de oluyor mu kuru öksürükten sonra balgamlıya çevirme durumu.. bir de arada yeşil akıyor burnu. 3 yaşında bu arada