Linaalz Merhaba bebeğimin öndeki kafasının başındaki bıngıldağı 2.ayında kapandı az önce 3.ay kontrolünden geliyorum kafa büyümesi normal ilerliyor sağlıklı ama anormal bi durum olduğu için sizede sormak istedim daha önce bu durumu yaşayan var mı?
Zombi Linaalz sağlık ocağı yonlendiriyo canım , benim küçük kiiznda çok az açıktı her. Ay kontrol edcez dediler
SedaveDoga Linaalz canım bizim doğduğunda bıngıldağı küçüktü zaten 4. Ayda da tamamen kapandı aylık kafa takibi yapmak yeterli dedi doktor ama bizim içimize. Sinsin diye bide röntgen çektirdik gayet iyi çıktı takipteyiz
Anneoglu_65_06 Linaalz bebeğim şuan 4 aylık 2 ay kontrolünde sağlık ocağında ki doktorumuz kapanmasına çok az kalmış dedi hala kapanmamış herşeyi de normal gidiyor sen içini ferah tut
denizinanasi Linaalz benimde bebegim 1 aylık bizimde kapanmak üzere sağlık ocağı d vitamininin 4 günde bir ver dedi doktorumuza bugün sordum d vitamininin vermeye devam et baş çevresinin büyümesi önemli dedi arastirdikca insanın içi kararıyor o yüzden doktorun söylediğini baz alıyorum. Hatta doktor kafanın içinin kıkırdak dolu olduğunu kafayı esnettigini söyledi korkulacak bir şey yok tarzı acikladi
Fridasrose Linaalz benim oğlumda öyle demişlerdi korkutmuşlardı. Doktora götürdüğümde her bebeğin aynı olmadığını bazı bebeklerin erken bazılarının geç kapanabileceğini söylemişti. Korkmayın ama yine de doktora gitmeyi ihmal etmeyin