Benim oğlum 34 haffalık doğdu
Hip bebek mamasıyla beslenmesini destekliyorum
Sorum şu kızlar
Şuan 40 günlük ama erken doğum
Normalde bu hafta doğacaktı
Mama verirken 1 haftalık mı diye düşünüp az mı vericem
Yoksa 40 günlük diye düşünüp fazlamı mama vericem
Anlaşılır oldumu bilmiyorum 😅😅