Fahin Kizlar selam. Dogumdan yaklasik 2 ay sonra regl oldum. Su an normalde ikinci reglimi olmam lazim ama 2 gun gecikti. Doğum sonrasinda regl de duzensizlik olur mu benim normalde baya duzenlidir kesinlikle gecikmez🙁