Asdfasdf- Bebeğim doğduğu zamanlarda bronşit olmuştu ve böyle mevsim geçişlerinde sürekli tazeleniyor şimdi ise yaklaşık 1,5 aydır hasta sürekli öksürüyor kullanmadığımız ilaç kalmadı ama o öksürük hala geçmedi önerileriniz var mı
Candy_88 Asdfasdf- benim bebeğimde de 1 aydan fazladır var, dr gizli reflüden şüphelendi.. Süt alerjisi diyeti yap dedi ama başka dr aynı fikirde değil alerjik bebek ondan dedi..
Asdfasdf- Candy_88 ben hiç süt kullanmadım ki zaten hala mama ile devam ediyorum röntgen falan çekiyorlar sadece balgamlı öksürük var bizde
Candy_88 Asdfasdf- benim kızım da süt içmedi. 4 aylık henüz anne sütü aldığı için benim tükettiğim süt ürünlerinin alerji yapmasından şüphelendi.. Ama sizinki mama içiyormuş zaten.. çok geçmiş olsun
Zynp12 Bizde bir bucu yaşındayız bir aydır balgamlı öksürük var, kaç kere göturdum doktora, geçmesini bekliyorum banyoda tutup buhar almasını sağlıyorum balgam yumusasin diye