UmudumOlsun bes yaptırabilirsiniz. Devlet bankalarından yaptırabiliyorsunuz, ben internette araştırırken ziraat bankasında başvuru sayfasına denk geldim, bilgileri doldurdum, bir iki gün içinde bankadan bu işlemle ilgilenen temsilci aramıştı. Aylık yatıracağınız miktarı kendiniz belirliyorsunuz, her ay kredi kartınızdan otomatik çekiliyor, aynı zamanda devlet katkısı da oluyor. Fona yatırıp paranızı değerlendiriyorlar da, daha hızlı atıyor birikim. Ben 1,5 sene önce başlattım, 200 lira ile başlatmıştım, 1 sene sonra kendiliğinden 360 liraya yükseldi. Ufak ufak birikiyor ben memnunum, araştırmanızı tavsiye ederim