Aslananne1 Tam ölçü tarifi olan varmi kızlar iç malzemeli olan hamurum bir türlü tutmuyor yaa 😑 Dün de kısır tarifi istemiştim bi annenin verdiği tarifi denedim harika oldu 👌 😊
belengaz Aslananne1 hatice mazi pogaca tarifi var onu dün yapmıştım tam tuttu harika oldu tavsiye ederim😇
Suradevelioglu Aslananne1 ya bende mükemmel bir tarif var bende annemden almıştım ve hiç tutturamayan ben bile mükemmel bir poğaça yaptım o tarifle . Şu an müsait değilim olduğum ilk anda yazicam kesinlikle deneyin 🥰
[silindi] Aslananne1 3yemek kasigi tereyag yada sanayag tavada erit icine yarim cay bardagi sivi yag kat ocagi kapat ustune 1su bardagi sut yarim su bardagi su ekle 3yemek kasigi seker 1paket instant maya 1tatli kasigi tuz kat bi tane yumurta sonra goz karari un kat yogur 1saat mayalandr sekil ver 180 derece pisir🥰 yiyenler bayilir hazir pugaca gibi olur firinci bi abim vermisti tarifi yillardir bunu yaparim😁
Benvekizim 1 su bardağı ılık su 1 su bardagi ılık süt 1su bardağı sıvı yağ 2 yemek kaşığı şeker 1 tatlı kaşığı tuz İnstant maya Aldığı kadar un yani yumuşak kulak memesi kıvamında olcak.40 50 dk mayalansin legende .tepsiye şekil verip dizince 10 15 dkkada tepsi mayası olacak sonrasında pişmeye hazır tam tutan tarif harika oluyo
Synmannesi Ben suyla yapıyorum poğaçaları canım sana tam tarif veriyorum ayrıntılı yap ve bana teşekkür edeceksin iki bardak ilısu üç kaşık şeker ve bir toz maya karıştır sonrasında bir yumurta beyazı bir bardak yağ un en son tuz koyuyorsun bir tatlı kaşığı bunları güzelce yoğur hamur katı olmasın kulak memesi kıvamında olsun güzelce sar 1 saat mayalı sonra da istediğin şekli ver ama o şekli verirken yağ ile hamuru aç ben genelde yağlılıyorum Mermeri hamurumu açıyorum duruyorum katıyorum yani sonra da pişir afiyet olsun üzerine de yoğurt bir kaşık kalan yumurta sarısı sürüyorum harika oluyor dene teşekkür için bana yaz Bu arada çok eski bir tarifim kim yediyse benden bu tarifi alır neden su ile yaptığımı da söyliyim kızım bebekken süt alerjisi vardı ben de bu şekilde denedim patladı gitti hala da su ile yaparım sütüm olmasına rağmen
Ea_annesi Aslananne1 unu yavas yavas katarsanır ve güzel yoguruo dinlendrrsenz daha güzel oluyor her pogcann kıvamı farklıda bi tık ele yağısınca hamur daha guzl oluyor bence